דיילון_הסטייל_שלי

זהות חדשה ורעננה לחולצה הרוסה - מומלץ

8:04:00



אז שבוע שעבר קיבלתי ערכה חמודה ומתוקה של שלושה צבעים לצביעת בגדים וטקסטיל של חברת DYLON, קישוטים לשידרוג הבגדים וכלי תפירה.

אז בהחלט היו לי כמה בגדים בארון בעלי פוסט טראומה מהכביסה, ששינתה להם את הגנטיקה והייתי חייבת לתת להם זהות חדשה ורעננה יותר !


לאחר קריאה קצרה של ההוראות כבר התחלתי להתלהב .
בחרתי 3 חולצות...
1 - חולצה של בן הזוג שלי שהייתה פסים בצבעי לבן אדום עד שהכביסה החליטה לתת לה מעט גוון ורוד.
2- חולצה שחורה שפגשה מעט אקונומיקה בחייה הפרועים.
3- גופיה ירוקה שסבלה מכתמים כחולים.


צ׳יק צ׳אק הכנסתי את הבגדים למכונה ללא כל חומר ניקוי, הוספתי את שקית האבקה בצבע השחור..
המכונה הסתיימה > שוב הפעלתי את המכונה והפעם עם חומרי ניקוי וחיכיתי לניסים!
בנתיים החלטתי לתפור משהו נחמד על החולצה הלבנה.. הבנתי שאני תותחית בתפירה (: (אבל אשמח למכונת תפירה כי זה פשוט ילך מהר יותר!) ״Healthy Me" ואננס מתוק.

ואכן הנס קרה !
הבגדים יצאו מהכביסה עם זהותם החדשה ואף אחד לעולם לא יעלה בדעתו כי היו בצבע אחר.
והדבר שהכי הופתעתי ממנו, זה שמשום מה.. התפרים הלבנים לא נצבעו וגם לא הסמל! גדול!
בן הזוג שלי התלהב מהצבע החדש, אני קיבלתי גופיה וחולצה חדשות וכולם שמחים , כמה כייף (:



לא יכולה לחכות להשתמש בצבע הורוד 

אז במקום לזרוק בגדים אהובים, תנו להם טאצ׳ חדש .
ממליצה בחום ! 

You Might Also Like

0 Comments