אורח חיים בריא

טיפוח עור הפנים שלי

15:05:00


עור הפנים שלי תמיד זוכה למחמאות!
תמיד שואלים אותי באיזה קרם פנים אני משתמשת, באיזה מייק אפ אני משתמשת... 
זה הוא חלק נכבד מהסוד.
דבר ראשון אני לא משתמשת במייק אפ כלל וכלל. אני לא אוהבת לחסום את העור שלי בשכבות צבע לא טבעיות.
לפני צאתי מהבית אני משתמשת בקרם BB עדין של חברת גרנייה.
כל עוד אני בבית, אני לא מתאפרת וגם השיער שלי דיי פרוע למען האמת .. עם סטייל 
בכל בוקר.... כשאני מגיעה הביתה... ובכל לילה לפני השינה, אני דואגת לשטוף את עור הפנים שלי, גם אם הוא נקי וטבעי לחלוטין. יש לי עור עדין ולכן אני בוחרת בקפידה כל מוצר שבא במגע עם עור הגוף ועור הפנים שלי. 
אני אוהבת להסתכל על העור שלי ולוודא שהוא תמיד נקי ורענן!
אז נרד לפרטי פרטים..
בחרו היטב את התכשירים בהם אתם משתמשים. 
אני ממליצה לכם בחום על 3 מוצרים של Cetaphil :
❤ השניים הראשונים הינם תחליבי Daily Advance ...
- תחליב לחות טיפולי לגוף.
- תחליב לחות טיפולי לעור הפנים.
הם נספגים מיידית, בעלי מרקם חלק ונעים ולא משאירים שמנוניות על גבי העור.
❤ המוצר האחרון חביב לסדרה זו הינו ..
- תחליב ניקוי עדין לעור יבש ורגיש .
חשוב שתבחרו בתכשיר עדין שמנקה את הפנים. שלא יהיה אגרסיבי מידי ויגרום ליובש ושידע לשמור על השומן הטבעי של שכבת העור.
תכשיר זה לא גורם לתחושת יובש ומתיחות, ללא סבון וללא בישום. אני משתמשת בו באופן יומיומי.

כבר לאחר יומיים שהשתמשתי בתכשירים הרגשתי שיש להם נוכחות חיובית במיוחד
(גם מתן בן הזוג שלי לא התנגד לנסות והמוצרים זכו לשבחים מצידו)

בנוסף..
חשוב לזכור שיש לטפל בעור מבפנים ומבחוץ. 
על המוצרים שאני אוהבת כבר דיברנו... ניקוי פנים וקרם לחות.
אני מחליפה את הציפיות כל שלושה ימים, תמיד אכנס למיטה לאחר מקלחת (או לפחות שהשיער והפנים שלי נקיים) אוכלת מזון מזין וטוב, בשמש שמה משקפי שמש, שותה המון מים.
בתור פינוק אני עושה פילינג ביתי פעם בשבוע וכל יומיים - שלושה אני שמה מסכה ל15 דק.

❤ שמרו על הגוף שלכם ואל תפסיקו לפנק אותו 








You Might Also Like

0 Comments