אורח חיים בריא

הרגלי אכילה נכונה מחוץ לבית

8:02:00

הרגלי אכילה נכונה.
לא מספיק ללמוד מה הם המזונות הטובים לנו, עלינו לדעת כיצד ליישם את האכילה הזו.
הרבה פעמים אני שומעת... ״אני רוב היום מחוץ לבית״.. ״במשרד יש רק נישנושים״... ״אני לא יודע/ת לבשל״.. ״אין לי זמן להיות במטבח״.. ״אני חוזר/ת הביתה גמור/ה״...
אז.. או שבאמת עוד לא יודעים כיצד ליישם או ש.. ת י ר ו צ י ם !
אם יש לכם זמן לעשות לייקים לגורי כלבים בפייסבוק🐶, להגיב לקינוחים באינסטגרם🍰, לראות טלוויזיה או לעשות מיליון תמונות סלפי..🤳🏻אז יש לכם זמן !!!
נצלו אותו ביעילות 👌🏻
התחילו לעשות כבר היום משהו שיתרום לכם למחר.
הינה לכם מספר טיפים ליישום אורח חיים בריא מחוץ לבית :
1. ראשית, בחרו לכם שעה במשך היום (השעה שלי היא בערב/לילה או מוקדם בבוקר) שבה תוכלו לארגן לכם מנות אוכל למחרת או להמשך היום.
2. הכינו חלבון רזה בתנור, ירקות ירוקים/לבנים בתנור, כמות מכובדת של ירקות טריים, פחמימות ומעט שומן (העדיפו שומן טבעי ואיכותי מהצומח 🥑🥜)
3. חלקו את האוכל למנות וסדרו בקופסאות מתאימות על מנת שתוכלו לדעת איזה מזון וכמה אתם אוכלים בכל מנה.
4. קחו לכם ירקות ירוקים בתור נישנושים בין הארוחות במקרה של הרגשת רעב או במקרה של פיתויים מסביב... הם עשירים בסיבים ויתרמו לתחושת שובע.
5. קחו אתכם חליטות תה ומים מינרליים.

אל תוותרו לעצמכם ולא על עצמכם.
דיי לתירוצים, התחילו לעשות ותראו תוצאות 💪🏻🌸
הכל אפשרי... כולנו כבר יודעים שהשמיים הם לא הגבול ✈️💙










You Might Also Like

0 Comments