אורח חיים בריא

הארוחה החשובה ביותר ביום

11:30:00


ארוחת בוקר בריאה ועשירה ברכיבים איכותיים וטריים בהחלט יכולה לשנות את המשך היום שלך .
ארוחת בוקר באנגלית נקראת breakfast , כלומר.. לשבור את הצום! 
לא סתם היא נקראת כך, ארוחת הבוקר מזינה את הגוף והמוח לאחר הצום בלילה וחשוב להזין את הגוף בחומרים מזינים ואיכותיים שיספקו לגוף את המיטב.
ללא ארוחת בוקר, אנו פועלים ללא אנרגיות, ממש כמו מכונית ללא דלק!
תתארו לכם מה יקרה לה... 
ארוחת בוקר מזינה המורכבת מירקות ופירות טריים הינה מקור מצויין לויטמינים חשובים ומינרליים נחוצים .
אם משקלך הינו ״משקל עודף״, אל תדלג על ארוחת הבוקר. היא גם יעילה בהורדה במשקל!
אם נדלג על ארוחת הבוקר, סביר להניח שבמהלך היום ננשנש רבות מוצרים משמינים, תעשייתיים, מוצרים מלאי סוכר ועוד רעלים אחרים...
אימוץ הרגלי ארוחת בוקר בריאה בילדות יעודד המשכיות בהרגלי אכילה נכונה ובריאה בבגרות וגם באופן כללי... 
בחירת מקור הירקות והפירות הינה חשובה לא פחות.
אכילת ירקות ופירות שנאכלו בסמוך לקטיף מכילים כמות גדולה יותר של ויטמינים, מינרלים ורכיבים מזינים נוספים החשובים לתפקוד תקין של הגוף.

משום כך... חשוב לזכור !
ארוחת בוקר הינה הארוחה החשובה ביותר במשך היום .


המשך יום מלא אנרגיות חיוביות !



מסתתרות שם שתי פרוסות לחם בכאילו, כן כן, בכאילו. הלהיט החדש שלי !לחם לחם אבל.. בכאילו ! עשיר חלבונים, חומצות אמינו, סידן וויטמינים.ללא גלוטן, ללא קמח, ללא שמרים, ללא תוספת סוכר. קלי קלות להכנה, טעים ומפתיע בטירוף!
למתכון : 


 



ארוחת בוקר מזינה, מלאה ויטמינים ומינרלים תתן לנו אנרגיות חיוביות וכוח לעבור עם חיוך וכייף יום מלא עשיות! .




שיבולת שועל, חלב שקדים ואורז, חמאת בוטנים אמיתית, צ׳יה, דובדבנים, אוכמניות ועוד מעלי חיוך! תענוג .









 ״המשלוח שאני הכי שמחה לקבל ! יותר מיקרונוטריאנטים מאשר מאקרונוטריאנטים .
כך נחייה את חיינו בדרך הטובה ביותר ! ״


כשהמשלוח מגיע... אני מרוצה .
תמיד חשוב להעשיר את המטבח במזון מזין, בריא ואיכותי .

משום שרבות נשאלתי מאיפה אני רוכשת את הירקות והפירות, רציתי לשתף אתכם באתר שאני מזמינה ממנו את כל הירקות והפירות שבבית, קיטניות, אגוזים ותבלינים איכותיים שנטחנים ממש במושב.. אני מרוצה מאוד  :


You Might Also Like

0 Comments