אקוסאפ

ויטמין D - מידע ומוצר מומלץ

9:53:00

במחקר שנערך על ידי צוות חוקרים מאוניברסיטת תל אביב, ביה״ח שיב״א, אוניברסיטת בן גוריון והמוסד למחקר בנווה זוהר ... הגיעו למסקנה חד משמעית -

מרבית אוכלוסיית ישראל הבוגרת והעובדת נמצאת במצב של מחסור בויטמין D .

מה הם תפקידיו החשובים ?

- מטאבוליזם של סידן וזרחן.
- חיזוק עצמות ושיניים.
- משפיע על תגובות חיסוניות.
- מסייע בוויסות פעולת הלב.
- מסייע בויסות קרישת דם.
- מסייע בהטמעת קלציום, זרחן ומגנזיום.
- פעיל במניעת סרטן מעי גס, חלחולת, לבלב, אברי מין וכיס מרה.


ויטמין D ניתן למצוא במזון מהחי : דגים, ביצים, כבד..
הוא מיוצר בגוף שלנו בעזרת קרני השמש.

צאו אל השמש בשעות בהן הUVB הינה מרבית וחשפו את עורכם ללא כל מקדם הגנה למשך רבע שעה.
אם אין באפשרותכם להיחשף לשמש בקשו מהרופא בדיקת דם לבדיקת רמת הויטמין בגופכם.
במידה ונמצא אצלכם חסר פנו לרופא.

אני אוהבת את החורף, להתכרבל, מסתתרת מהשמש בכל הזדמנות, העבודה שלי מתנהלת לרוב במקומות סגורים ולכן בדיקות הדם שלי מראות בקביעות על חסר בויטמין D.
בתור אחת שמכירה כל תוסף אפשרי... אני רוצה להמליץ לכם על התוסף היחיד שגרם למהפך בבדיקות הדם שלי !! ויטמין D3 ליפוזומאלי של Ecosupp.




ויטמין D3 ליפוזומאלי של Ecosupp.
מדובר על ויטמין D3 במיוצר בטכנולוגיה ליפוזומאלית חדשנית המבטיחה את הספיגה הגבוהה ביותר והזמינות הביולוגית לעומת תכשירים אחרים.
מופק ממקור צמחי.
מכיל 1000 יחב״ל למנת הגשה - אין עוד כאלה..!
ולדובדבן שבקצפת... סופסוף הטעם לא עושה לי בחילה !!!

את התוסף הזה אני תמיד ממליצה למטופלים, לתלמידים ולכל המכרים שלי.
ללא ספק מוצר שהייתי רוצה שכולם ישמעו עליו... !
אל תחכו לקיץ... (:



למידע נוסף על ויטמין D בהריון :
http://beautybeastisrael.blogspot.co.il/2015/03/pregnancy.html













You Might Also Like

0 Comments